fredag 15. mars 2013

Iscenesetting

Til venstre er bildet eg har iscenesatt, og til høgre er resultatet. Eg ville få fram det innelukka, beskyttande utrykket. I originalteikninga har dette ein kontrastvirkning med den tigeraktige katten som virkar truande. Dette var vanskelig å få til, så eg valgte i staden å forsterke det sårbare ved å bruke ein kosebamse. Teikninga er ein fashion illustration, og for å passe til dette er eg tungt sminka. 


Eg er ikkje heilt nøgd med dette bildet, då det er mange småting eg meiner eg kunne gjort bedre. Eg har havna ein stad mellom å kopiere stillinga frå originalbildet og å få fram stemninga, noko som gjer at eg ikkje heilt klarar nokon av delane. Det er mykje eg kunna ha fiksa på i ettertid, men det var ei interessant øvelse som eg har lært mykje av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar